Provat : Kanebo Sensai Eye Cream

Förlåt för dålig bloggning, ska verkligen försöka bli bättre.
Men idag har jag ett ganska bra inlägg.
 
Jag har haft ett prov på Kanebo´s dyra ögonkräm, nämligen Cellular Performance Eye Contour Cream. Den är otroligt dryg den lilla provburken jag fick (2ml), räckte i 2 månader.
 
Den "stora" burken är på 15ml och kostar 1115:- på kicks. Ruggigt dyrt tycker jag.
Såhär beskriver dem produkten:
En rik kräm som motverkar påsar, mörka ringar, glåmig och svullen hud orsakad av trötthet, stress och miljöpåfrestningar. Genomfuktar huden runt ögonen och ger en pigg och strålande blick.
 
Kan säga såhär, jag såg knappt någon skilldnad alls. Nog för att ögonkräm i sig kanske inte är en mirakelprodukt, men jag hade iallafall förväntat mig en liten skilldnad. Nu har ju inte jag så mörka ringar och påsar, men hade hoppats på lite mindre glåmig och lite spänstigare eller vad man säger. För det där priset hoppas man ju på förändring. Nej det här visar verkligen att dyra produkter inte alltid måste vara bättre än billigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0