to the kicks and the xtc

Blev en galen utgång i fredags, ganska för mycket att dricka men kul hade jag ; )
Slutade med att vi blev hemskjutsade av Anders och Martin för Martin ville ha med Jossetosse hem, så Fia och jag åkte hem till mig. Tog lite mera att dricka hemma och hittade några 94 utanför på gatan som bara önskade att de också fick vara med på krogen haha.
Somnade väl vid 6 efter mycket om och men, panikångestattak mitt i fyllan, underbart.
Gårdagen spenderades dock med Fia och vi kollade på ett antal filmer, motorsågsmassakern bland annat, fast Fia låg mest i min kudde och höll för öronen hahaha.
Gick och la mig vid 23, tråkigt. Blev dock väckt av Nikke någon gång vid 2 typ så då tog jag bilen ner till stan och plockade upp honom och tog med honom hem, mysnatt!
Söndag är lika med ångest, en väldigt oförklarlig ångest som känns som den ska sitta i i ett par veckor när jag vet att den brukar gå över snabbt, jäkla skit.. Men men får leva med det.
Hoppas att alla haft en bra helg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0