Les Plaisirs Nature Mandarin




Yves Rocher har kommit med en Limited Edition i deras märke Les Plaisirs Nature, nämligen Mandarin.
Som ni säkert vet så finns plaisirs nature i flera olika dofter och då och då kommer de med en LE.
Själv har jag provat björnbär, oliv och en annan LE som jag tror var apelsin och nått mer, i duschkräm. Den förstnämda luktade på tok för mycket konstgjort, fast jag har å andra sidan aldrig gillat björnbärsdoft i någon produkt. Oliv därimot, den luktar julgran, jag ÄLSKAR julgran. Apelsinen var också okej.

Jag är sugen på att prova mandarindoften så det blir nog att köpa den lilla duschkrämen på 50ml för 19:-
Finns även som 400ml, lotion, läppglans, tvål, ljus, EdT och badbrus

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

sv: Haha man tackar ;)

2011-10-18 @ 08:02:47
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0