längtar efter något som kan rädda mig

Fortsätter då :)


31. Favoritmat: All form av kyckling tror jag :)
32. Favoritglass: Är inte jätteglassfan men cornetto eller någon isglass kanske
33. Favoritdessert: Björnbär, farinsocker och creme fraiche in i ugnen, kan skriva om det i ett eget inlägg, det är SÅÅÅÅ gott!
34. Favoritpizza: En vanlig pizza barre
35. Favoritdryck: Isvatten med lite citron i
36. Gillar du godis? Klart!
37. Isåfall vilken sort? Favvo är nog rabarberstång, haribonappar och de där blårosa flaskorna
38. Favoritdrink: Brukar köra olika, nått med citrus så får de göra vad de vill ;) fast en RV är gott också!
39. Favoritfilm: Harry Potter, alltid!
40. Favoritdag: Fredag troligtvis
41. Favoritklädesplagg: Mjukisbrallor
42. Favoritbok: Harry Potter, läser inte böcker och måste jag läsa så blir det Harry Potter
43. Musiksmak: Hardstyle FTW. Fast lyssnar på blandat annars också
44. Favoritdoft: Nikkes doft, tro't eller ej! CK Man, finns INGET godare!! (Dock älskar jag min DG 18La Lune)
45. Favoritblomma: Har nog ingen :s
46. Öl eller vin?: Öl!!!
47. Liknar du en kändis?: Jag vet inte ? :s
48. Senast köpta skiva: Nån partycd att ha i bilen
49. Senast film på bio: The Three Musketeers 3D
50. Bästa låten i världen: Oj svårt, ändras hela tiden! Make you feel my love med Adele ligger högt
51. Senast lästa bok: Harry Potter och dödsrelikerna
52. Favoritförfattare: J.K Rowling, ofc!
53. Skriver du dagbok? Njae, skriver när jag får ångest
54. Bästa årstiden: Vår, sommar!
55. Älsklingsfärg: Gillar alla färger
56. Skulle aldrig ta på dig: Vida jeans, usch!
57. Vad ville du bli när du var liten? Florist eller vad det heter när man jobbar i blomaffär
58. Blev du det?: Nej jag är ingenting :)
59. Brinner för: Brinner inte direkt för något tror jag
60. Sportbil eller familjebil? Skulle vara gött med en sportbil, dock har vi en Saab här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0