Hudvårdsfavorit

Har alltid varit lite småskeptisk till peel-off masker, men sen fick jag prova Chantelles Orange oil & Vitamin C peel-off masque, helt underbar!

(Bild lånad från google)

 

Ansiktsmask med apelsin och vitamin c; Tar bort döda hudceller och andra orenheter med apelsin olja och vitamin c. Masken fräschar upp och mjukgör huden.
Man ska skölja ansiktet med varmt vatten, rätt länge så att porerna öppnar sig. Applicera masken tunnt och slätt i ansiktet, undvik ögon, mun och hår. Vänta 5-10 min eller tills masken är torr, för mig tog det runt 15 min. Dra sedan försiktigt av masken. Passar alla hudtyper.

Älskar denna ansiktsmask, tycker den faktiskt tog bort massor och min hud är superduper len. Luktar gott av apelsin, och priset ska vi inte tala om, 10:- för två stycken. Jag köpte min på ÖB, vet inte om den finns någon annanstans. Prova chantelles sauna mask också, finns med på ÖB. Underbara!

 

Nu blir det lite te, min ångest har försvunnit så det är skönt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny vinnare i ögonfransserum tävlingen är dragen! :). Kika in och se om det blev du. http://flavoured.se/2011/october/ny-vinnare-i-ogonfransserumtavlingen.html

2011-10-23 @ 20:29:52
Postat av: Jennie

Hej!



Jag har en tävling på gång i min blogg i samarbete med MyTrendyPhone. Skulle vara kul om du ville vara med och tävla.



Direktlänk: http://jenniemariajohansson.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-mytrendyphone.html



(Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlings-tips i kommentarer)

2011-10-24 @ 13:32:08
URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0