The face shop


Stötte på en mycket trevlig affär när jag var i Dubai, The face shop. De hade allt från smink till nagellack och rengöringar i alla dess former, och till bra priser! För något år sedan köpte min pappa en rengöring därifrån som var super, dock köpte jag inte med mig en hem. Däremot köpte jag denna Rich Hand Almond Organic Marula Oil cuticle & nail balm (långt namn!!!!), en nagelbandskräm.
Den luktar mycket gott, kan dock inte förklara vad. Luktar nästan som The body shops Love Etc EdP. Konsistensen känns nästan som cocossmör för er som har kännt på det.
Tror nog jag mest köpte den för att den var söt och billig (ca 36kr), har sjuhelsikes många nagelkrämer och pryttlar! Dock är den väldigt skön på nagelbanden så att använda upp den blir nog inte svårt :)

Imorrn blir det tandläkaren och en sväng på la stada efteråt, måste köpa ögonbrynspenna bland annat :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0