Skönhetsfavoriter 2011

Hudvård
Rengöring: Aco spotless deep cleansing
Ansiktsvatten: The body shop seaweed toner
Peeling: Bioline sugerscrub
Ansiktsmask: Formula 10.0.6, den orangea förpackningen, vet inte namnet
Remover för ögonmakeup: Lumenes remover med olja
Dagkräm: The body shop seaweed och aco spotless - vet inte namnen :(
Nattkräm: En för blandhy från Vichy
Ögonkräm: - Kanebo eyecream
Solskydd: Har en från lumene till ansiktet, till kroppen har jag kört på vichy
Body butter: - Candied ginger från The body shops julkollektion
Bodylotion: - Niveas happy time
Skrubb: En från Lush

Hårvård
Schampo: Diggade Sunsilks nya för färgat, riktigt bra. Annars gillar jag Tresemme
Balsam: Samma som ovan, fast balsam såklart
Inpackning: Aussie.. Och min färgbomb från revlon
Leave-in treatment: - En leave in conditioner från Boots, luktar cocos, gudomligt!

Makeup
Primer, ansikte: Clarins beauty flash balm
Primer, ögon: Elf's primer
Foundation flytande: Någon jag provade från clinique, kommer inte ihåg namnet
Foundation mineral: Elf's är faktiskt över förväntan
Concealer:  Face stockholm blemmish and capillary concealer
Löst puder: MUS Loose powder
Fast puder: Ett från isadora
Rouge:  Också isadora
Highlighter: En skugga i sleekpaletten
Bronzer: Isadora där med
Mascara: HR black queen eller vad den heter. Älskar också den gula från maybelline och body shops med rosa förpackning
Eyeliner: Helt klart cake eyeliner från MUs
Glittereyeliner: Nähä dem är slut :(
Kajalpenna: Isadoras svarta är gudomlig
Ögonbrynspenna:  HM. Även hms skugga är bäst
Ögonbrynsgel: HM's
Ögonskugga, fast:  MUS Smog funkar till allt!
Ögonskugga, lös: Hmm.. Hot från MUS tror jag
Ögonskugga, kräm: - Använder vääääldigt sällan det
Läppenna: Älskar min nya frpn MUS, en rosa jag inte kommer ihåg namnet på. Även kär i min röda från Yves Rocher
Läppstift: Elf's läppstift är härliga. Sen diggar jag MUS Blush
Läppglans: Nouba Millebaci
Vårdande:

Doft
Doft dag: DG 18 La Lune
Doft kväll: Samma! Har dock fler men den är favvoo

Naglar
Överlack: INGET kommer slå ut Seche Vite, den är helt klart bäst i alla kategorier!
Lack: Svårt att välja mellan ca 250 lack.. Måste kolla lite, vänta... Aej måste nog faktiskt säga Kicks Evening at Chateau Marmont, när jag hittade det gjorde det min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0