dance the night away

Mathilda är inge vidare bra på att uppdatera bloggen har jag märkt :)
Var på sjukhuset igår och träffade dietisten, det gick bra och hon var mycket trevlig. Har precis blivit förflyttad till vuxenavdelningen så jag har fått ny läkare och sköterska m.m.
Efter det så åkte jag till mammas jobb och därefter hängde jag med henne till maxi. Köpte korv med bröd eftersom jag inte ätit något på dagen, det smakade gudomligt, orgasm nästan va haha!
Köpte 2 smaksättare till shots, en blue fish och en melon/kiwi, nu saknas bara spriten ;)
Färgade även mina fransar igår, på mig själv. Va lite klurigt men det blev bra.
Sen på kvällen kom Josse till mig efter hon hade varit hos Martin, så vi satt och snackade, lyssnade hardstyle, va taxi åt mamma m.m. vi somnade väl runt 2, göttans!!

Idag har jag bara sovit hihi, och taggar inför kvällens utgång :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0