there's a reason why we met

Sorry för dålig uppdatering, kom hem från Dubai i fredags, och gud jag längtar redan tillbaka!
35 graders värme, sol och bad, shopping och god mat, blir inte bättre! Kan berätta mer om resan och bilder i ett annat inlägg, inte laddat över de än :)
I lördags var det äntligen dags för Club Aqua Time to Re-emerge! Fysatan vad kul jag hade!! Träffade Dutch Master, Activator mm, fett kul! Och babuuu också hihi, saknat hnm faktiskt. Visar bilder m.m. på det sen!

Idag blev den en sväng på stan

Köpte dessa från Body Shop bland annat, Candid Ginger som är en del av Body Shops jul kollektion. Jag dog när jag luktade på den, så julig så jag kunde inte låta bli, jag som älskar julen!
Ser fram emot att skriva om resan :) Nu blir det te snart hoppas jag. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0