Favoritconcealer?

2. Favoritconcealer?

Concealer är för min del inte jätteviktigt, jag har inte så mycket att täcka. Det är en enstaka finne då och då och då använder jag Cover All Mix från Make up Store eller Blemish & Capillary Concealer från Face Stockholm


Cover All Mix har som alla redan vet 3 olika färger. En med rosa underton till att täcka mörka ringar under ögonen med, den med gulgrön underton att täcka finnar, blämmor och andra rodnader med och den neutrala som ljusar upp de andra två.

Blemish & Capillary concealer är lite mer grön i undertonen. Den här är lite mer krämig än CAM och den täcker utmärkt alla finnar och rodnader man har i huden. Dryg som attan, har haft min i flera år och det är fortfarande lite mindre än halva kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0