Jo is in the house

 
Partynaglarna är på. Ikväll blir det vårfest med några kompisar och min pojkvän. Finfest. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än, vad jag ska ha för frisyr, vilka smycken jag ska ha och hur jag ska sminka mig. Haha vilket dilemma.
 
Iallafall så fick detta bli dagens naglar. HM's Jo is in the house över en silvrig bas, blev riktigt läckert. Lacket är fullproppat med silverglitter och även lite holografisktglitter så det blir holoeffekt över naglarna, jag älskar holo. Skulle önska det var mer holo i dock, men jag ska inte klaga, kommer nog ha snyggast naglar ikväll!
 
Ha en trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snyggt:D

2013-03-04 @ 19:48:43
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0