the last one

180. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Att vi alla är så hilma olika, alla har en egen saga
181. Spelar du nåt instrument? Neej, klinkar dock lite på pianot ibland
182. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Daniel Radcliffe, för han spelade Harry Potter (hej harrypottergalen)
183. Senaste konsterten jag var på: Det kommer jag inte ihåg, men var på stadsfesten och såg September, grym live var hon
184. Samlar du på något? Nagellack, daaah haha
185. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Australien och Nya Zeeland
186. Favoritparfym? CK Man hihih. Men till tjej DG 18La Lune
187. Använder du nagellack? 205 stycken för tillfället
188. Hur många nycklar finns det i din nyckelknippa? 2
189. Vilken svordom använder du mest? Alla för faen
190. Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Ja det är jag övertygad om
191. Hur många stolar står runt ditt köksbord? 6stycken
192. Äter du frukost dagligen? Ja oftast
193. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nästan aldrig
194. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nix
195. När kräktes du senast? Kommer ja inte ihåg
196. Vad gör dig ledsen? Elaka människor, min diabetes blir jag ledsen över ibland, djurplågeri
197. Vad gör dig glad? När man märker att människor man tycker om tycker om en tillbaka
198. Vad är den mest irriterande frågan? Annars då?
199. Vad tycker du är romantiskt? Älskar romantik!
200. Hur många barn vill du ha? Önskar mig 2, men man vet aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0