Sometimes I just can't shut the hell up

Hade en helt fantastiskt bra födelsedag!
Dagen började med att sjunga hos Tina, To make you feel my love med Adele, gick bra så nu har jag fått en ny låt tills nästa vecka, Warwick Avenue.
Därefter blev det en sväng på stan, köpte några nagellack ni ska få se, nu har jag 205 nagellack i samlingen.
Vid 12 satt jag sminkmodell åt en tjej, blev jättebra!

På kvällen blev det parbiodate, de 3 musketörerna, riktigt bra!
Sov sen hos snutten och spenderade hela fredagen där tills jag skulle hem och fixa mig för utgång :)

Bra helg så att säga, för ikväll blir det filmmys och imorgon blir jag firad av släkten :)
Ha det bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0