show me love

91. Är du likgiltig? Njaa vet ja inte riktigt
92. Hårdrock eller synth? Är en riktigt hardstylebrud, men hårdrock funkar absolut
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Uppvuxen i norge
94. Har du utländska föräldrar? Ne
95. Gillar du att laga mat? Händer :)
96. Märkeskläder eller secondhand? Använder inte "märkeskläder" så får bli secondhand, hittar några fynd där ibland
97. Hur många par skor har du? Orkar inte räkna haha
98. Är du sexuellt frustrerad? Mycket möjligt haha ;)
99. Vem är snällast just nu? Min syster, alltid
100. Var har du ont? Ingenstans för tillfället (:
101. Använder du hårspray: Ibland
102. Kan du stå på händer?: Haha nix, fast jag kan stå på mina händer!
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Är inte så mkt för såpor, ser hellre serier
104. Är du vidskeplig? Hej jag heter mathilda och jag vet fasen inte vad det betyder...
105. Favoritserie: I tv eller tidning ? Scrubs i tv, Knasen i tidning, eller Hagbard
106. Gillar du seriehjältar? Öhm naej inte direkt
107. Hur många Nina känner du? Ingen tror ja. eller hade en lärare på högstadiet som hette Nina
108. Vad tycker du om idrott? Njae
109. Gillar du att fotografera? Om jag är sugen på det
110. Gillar du musikaler? Ja det är kul :)
111. Salt eller socker? Båda
112. Tittar du på sport? Nej
113. Om ja; vad? Måste jag blir det hockey eller fotboll
114. Tränar du? Ja
115. Om ja; vad: Gymmar för fullt :)
116. Om inte; varför? -
117. Gillar du ketchup? Är en riktig ketchupälskare!
118. Sushi eller hamburgare? Hamurgare, sushi är vidrigt!
119. Små eller stora bokstäver? Gillar stora faktiskt :)
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Både och såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0