du är den värld jag lever i

Nu ska ni få reda på lite om mig i 200 frågor, tar dock inte alla samtidigt, lär bli riktigt tråkigt att läsa!

1. Vem är du? Ung galen tjej som söker arbete men det går åt fanders så snart ska jag ta en kurs på nästan ett halvår istället
2. Attityd: Upp och ner hela tiden, men försöker vara så positiv som det bara går för stunden
3. Ålder: Nyss fyllda 19
4. E-post: ja det har jag va
5. Hemsida: Denna blogg är min iallafall
6. Du kommer från: Född i Belgien, uppvuxen i Norge, vid 9års ålder flyttade jag tillbaka till Sverige
7. Du bor: Linköping
8. Mentalitet: Vet jag inte vad det är
9. Civilstatus: Singel
10. Stjärntecken: Vågem
11. Mac eller PC?: PC
12. 1024*768 eller 800*600?*: Det vetifan va
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat?: Mozilla Firefox
14. Din bästa egenskap: Oftast positiv, social, mycket stark (psykiskt)
15. Din sämsta egenskap: Det har jag säkert flera men såhär kommer ja fasen inte på nån :s
16. Husdjur: 2 Kissekatter
17. Familj: Mamma pappa lillasyster
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Öhh är väl fötter och händer kanske ?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Min rumpa helt klart
20. Jag sover: Gärna med papi bredvid mig men annars själv i min fruktansvärt sköna säng
21. Djur jag är lik: Oj det vet jag inte. Men jag älskar tigrar så kanske skulle vara det ;)
22. Tror du på något?: Jag tror att jag tror på Gud. Och ödet tror jag stenhårt på
23. Frisyr: Långt lite smått uppklippt
24. Hårfärg: Brunett med röda pigment
25. Ögonfärg: Lite tråk gråblå, fast de är rätt fina ändå
26. Längd: 165cm
27. Vikt: Lite för lite egentligen, 49kg, håller på som attan att försöka gå upp!
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: Dig, hardstyle, smink, skönhet, kärleken, djur mm
30. Ogillar: Min diabetes och min ångest, falska människor och det dära!

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Kan du prata norska då!? :)



sv: vad kul att du är med och tävlar om färgade linser! :D Lycka till!

2011-10-10 @ 15:40:42
URL: http://adaras.se
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: det förstår jag! :)

2011-10-10 @ 17:19:18
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0