do you know what it feels like, loving someone, thats in a rush to throw you away

121. Är du bra på att måla? Haha nej tyvärr :(
122. Vad har/hade du mvg i? Data (y)
123. Vad har/hade du ig i? Inget
124. Är du blyg? Nee inte direkt (:
125. Favoritlaget? LCH i hockey såklart, sen har jag blivit tilltalad att heja på Manchester United i fotboll så då gör jag det:)
126. Gillar du konst? Gillar och gillar är väl att ta i
127. Favoritmålning? Har ingen
128. Vilket museum var du på senast? Hmm... Hagia Sofia i turket men det är ju en kyrka. Annars kanske Brittish museum 2009 :s
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Bli guidad i regnskogen av en hottentott vill jag! och hoppa fallskärm å sånt där
130. Har du åkt luftballong nångång? Nej.
131. Om inte; skulle du vilja det? Nej vill hellre hoppa fallskärm
132. Har du utövat nån extremesport? Nee
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Tatuering på armen ja, 6 hål i öronen
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Det vetifan faktiskt
135. Använder du smycken? Ja :) gärna ringar
136. Är du feminist? Nej jag är ett sliddjur hahaha
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Gillar min studentmössa som ligger prydligt på en av högtalarna
138. Är du glad nu? Glad är att ta i, men är inte ledsen heller. Eller jo för att M12 är inställt ;(
139. Var du glad igår? Ja va jag nog
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jarrå
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Ingen ?
142. Kaffe eller the? Kaffffe
143. När grät du senast? Va jääkligt nära på tårar idag, men annars i fredags
144. Sexigaste kroppsdel: Min är rumpan helt klart
145. Om du vore en färg: blått skulle jag nog vara
146. Du har kysst: många
147. Sexuell läggning: Hetero
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och : svar: inget.
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: svar:gillar väl barn
150. Bästa plats på jorden: I hans famn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0