close your eyes and concentrate

61. Katt eller hund? Gillar båda, har katter nu men vill ha hund i framtiden
62. Har du nån nojja? hmm inte vad jag kommer på
63. Fobier? har jag nog inte heller, eller att må illa men  vet inte om jag kallar det för fobi
64. Deppig eller glad? Växlar väldigt mycket. Är mer glad nu än jag var förr iallafall
65. Politiskt insatt? Usch så tråkigt!
66. Värdesätter du ärlighet? Oja det är jätteviktigt!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Har väl hänt
68. Är det ok med vita lögner? Om det inte skadar någon annan eller drar fram problem för någon annan.
69. Känner du en mytoman? Inte vad jag vet
70. Har du pojkvän/flickvän? Nix
71. Är du kär? Jag vet inte. Tror jag är förälskad snarare, dock vet jag inte om det är ömsesidigt :/
72. Hur tidigt stiger du upp? Hur sent menar du. haha, olika varje dag
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt!!
74. Vem/vilka vet mest om dig? Mamma
75. Gillar du att slåss eller? I'm a lover, not a fighter, but i will fight for what i love
76. Vad har du på dig just nu? Träningskläder
77. Vad ska du göra ikväll? Snart ska jag duscha sedan blir det nog en film
78. När var du senast riktigt full? Riktigt full har jag nog bara varit en gång vad ja kommer på :s
79. Är du seriös? Oftast
80. Hur många handväskor äger du? Inte allt för många ändå
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? En syster.
83. Isåfall, vad heter de? Emelie
84. Hur många timmar sover du per natt? 10 kanske ? olika varje natt
85. Vem är snyggast i världen? [N]  - Annars Alex Pettyfer, maayy gaawwd
86. Vad är du allergisk mot? Nada, dock har jag diabetes!
87. Ska du duscha idag? Yes alldeles snart
88. Vad är det för veckodag? Måndag
89. Vad är det för datum idag? 10 oktober
90. Vad gör du nästa år? Jobbar förhoppningsvis

Känner själv att dessa frågor va rätt tråkiga men skitsamma jag tänker fortsätta upp till 200 ;)
Nu blir det dusch, film och mörk choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0