Vilken är din nuvarande favoritfoundation?

1. Vilken är din nuvarande favoritfoundation?

Jag tror inte att jag har någon direkt favoit, tror inte jag hittar just "min" än.
Men jag gillar Maybellines Pure Mineral Liquid Foundation


Så här säger Maybelline om produkten;
Det är inte alla som vill ha mineralfoundation i puderform, därför lanserar vi nu även en flytande mineralfoundation som täcker skonsamt och ger dig en silkeslen och välmående hy.

- Täpper inte till hudens porer,
- Utan olja,
- Utan parfym,
- SPF 15,
- Kommer i sex nyanser.

Jag gillar den här då jag inte har jättemycket at täcka, den känns lätt och huden får en fin ton.

Gillar att den har solskyddsfaktor i, det är lika viktigt nu i vintertider!


Kommentarer
Postat av: agnes

Har haft den men testar Fit me! nu, gillar den faktiskt mer! :)

2012-09-19 @ 18:39:38
URL: http://makebeauty.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0